Instructie 3th generation
Leuk dat je de photobooth gaat gebruiken. Op deze pagina vind je informatie over de photobooth.
Heb je de onderstaande instructies en veel gestelde vragen doorgelezen en kom je er niet uit? Bel ons dan. We zijn bereikbaar op (0031) (0)88-8580858 en helpen graag.
Zondag t/m donderdag: 9.00-22.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 9.00-00.00 uur
Handleiding photobooth
Volg de Opzet instructie (klik voor een PDF op de link) om de photobooth op te zetten, of volg de instructie video hieronder.
Belangrijk:
-
- Controleer of de printer box is aangesloten op stroom
- Controleer of de iPad verbonden is met de ‘TP-Printserver’ wifi (dit kun je op de iPad controleren via Instellingen > wifi ).
- Aan het einde van de eerste fotosessie krijg je een rode balk met een connect knop, klik op deze knop. De balk wordt groen en je foto wordt geprint. Deze melding verschijnt alleen bij de eerste print.
Melding op de printer
Op de voorkant van de printer moet “Printer Ready” staan om hem te kunnen gebruiken. Staat er ‘Ribbon out’ of ‘Paper out’ , volg dan de volgende video over het vervangen van papier en inkt. Vervang altijd het papier én de inktribbon gelijktijdig. Start vervolgens de printerbox opnieuw op door de power kabel eruit te halen en er weer in te doen.
Staat er ‘Paper jam’ op je printer? Dan is papier en/of inkt vastgelopen.
Volg deze video : https://www.youtube.com/watch?v=uZc-GG1WjdU
Je herplaatst het papier en de inkt die er al in zaten opnieuw in de printer. Als papier gekreukt of gescheurd is kun je dit recht afknippen alvorens het opnieuw te plaatsen
Je hebt papier en inkt vervangen of een papier vastloper gehad en nu print hij nog niet terwijl de printer aangeeft ‘Printer ready’
Trek de stekker aan de achterzijde van de printerkist eruit.
Wacht 5 seconden en sluit deze weer aan.
De printer en printserver herstarten nu, probeer na 1 à 2 minuten opnieuw te printen.